Osada Pienińska
Regulamin i warunki wynajmu
§ 1 Dane kontaktowe
Właścicielem domków 8-osobowych oraz domku 14-osobowego jest: Iwona Jankowska – Consulting z siedzibą w 34-450 Krościenko nad Dunajcem, przy ul. Palenickiej 9, NIP: 7352220218, REGON: 122474373;
Nr rachunku bankowego: Bank Pekao S.A. 31 1950 0001 2006 0338 2226 0002
KOD BIC /SWIFT/ – PKOPPLPW
KOD IBAN - 1240
§ 2 Postanowienia ogólne
Regulamin określa warunki wynajmu, korzystania i pobytu na terenie kompleksu Osada Pienińska. Dokonanie rezerwacji na terenie obiektu jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
Definicje:
Obiekt: Domek położony w 34-450 Krościenko nad Dunajcem przy ul. Palenickiej 9a, 9b, 9c, 9d zwanym również jako Osada Pienińska, a także znajdujące się obok budynków parkingi, ciągi komunikacyjne, altana, ognisko, place zabaw, prywatna plaża i pozostałe obiekty mieszczące się na ww. terenie.
Administrator: Osoba zarządzająca obiektem, wydająca klucze, właściciele.
Klient: Osoba wynajmująca Domek oferowany przez Iwona Jankowska - Consulting.
Gość: Klient oraz Osoby, które przebywają wraz z Klientem w wynajmowanym przez niego Obiekcie, zgodnie z dokonaną rezerwacją.
Zadatek: bezzwrotna kwota stanowiąca potwierdzenie rezerwacji Obiektu.
§ 3 Okres Najmu
Zarezerwowany Obiekt jest dostępny dla Klienta najwcześniej od godziny 14:30 pierwszego dnia zarezerwowanego okresu najmu Obiektu, do godziny 10:30 ostatniego dnia zarezerwowanego okresu najmu. Wcześniejszy przyjazd, w oparciu o bieżącą dostępność Obiektu, jest możliwy wyłącznie w przypadku uzgodnienia tego z Administratorem obiektu pod nr tel. +48 797-058-197. Późniejszy wyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność Obiektu, ponad czas wskazany w dobie hotelowej (do godz. 11:00) musi być uzgodniony z Administratorem Obiektu Osada Pienińska i może wiązać się z dodatkową opłatą w wysokości 50,00 PLN/1 godz.
§ 4 Warunki rezerwacji i płatności
§ 5 Meldowanie i zasady odbioru kluczy
Klient zobowiązany jest dzień przed przyjazdem poinformować Administratora Obiektu pod nr tel. +48 797-058-197 o przewidywanej godzinie przyjazdu, w przypadku braku możliwości przyjazdu na umówioną godzinę Klient zobowiązany jest poinformować niezwłocznie o tym fakcie Administratora na co najmniej 2-godziny przed planowanym przybyciem.
Przyjazd po godz. 22:00 musi być uzgodniony z Administratorem Obiektu i może powodować naliczenie dodatkowej jednorazowej opłaty w wysokości 100,00 PLN.
Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w Obiekcie w obecności Administratora lub osoby upoważnionej. Procedura zameldowania wymaga okazania przez Klienta ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem. Na okres najmu Obiektu, w dniu przyjazdu Klienta, pobierana jest kaucja, jako zabezpieczenie za powierzony, w pełni wyposażony apartament, jak również pełna kwota należności za wynajem o ile jest ona uzgodniona w formie gotówkowej. Kaucja pobierana jest tylko i wyłącznie gotówką. Wysokość kaucji wynosi 500,00 PLN. Kaucja zostaje zwrócona po zakończeniu pobytu, z zastrzeżeniem par.7 niniejszego Regulaminu.
Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który:
Zameldowanie po godzinie 22:00 i wymeldowanie przed godziną 8:00 powinno być zgłoszone wcześniej i ustalone z Administratorem Obiektu pod nr tel. +48 797-058-197. Klient przed rozpoczęciem najmu Obiektu zobowiązany jest dokonać formalności meldunkowych i odebrać klucz do Obiektu. Wydanie klucza do Obiektu nastąpi po uiszczeniu opłaty za cały zarezerwowany okres najmu.
W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z Obiektu (bez zgody i wiedzy Właściciela lub osoby upoważnionej), należy się liczyć z dodatkową opłatą podaną w cenniku oraz opłatą manipulacyjną w wysokości 1.000,00 PLN/doba.
§ 6 Wymeldowanie i zdanie kluczy
Wymeldowanie przed godz. 8:00 musi być uzgodnione z Administratorem Obiektu. Zdanie kluczy po zakończeniu najmu odbywa się w Obiekcie o godzinie ustalonej wcześniej z Administratorem Obiektu. Apartament jest sprawdzany przez personel Obiektu, w przypadku stwierdzenia usterek, zniszczeń bądź strat w wyposażeniu, Goście za powstałe szkody bądź straty zostaną dodatkowo obciążeni. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy mienie znajdujące się w Obiekcie zobowiązany jest do naprawienia szkody na zasadach ogólnych, zgodnie z kodeksem cywilnym, do czego się zobowiązuje akceptując niniejszy Regulamin. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze Obiektu przez obsługę, będą dochodzone na drodze sądowej, w przypadku braku możliwości ich wyegzekwowania polubownie.
W przypadku zgubienia kluczy do Obiektu, Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 50,00 PLN.
§ 7 Zasady Użytkowania
W momencie przekazania przez Właściciela kluczy do domku stają się Państwo jego gospodarzami ze wszystkimi tego konsekwencjami.
Klienci i Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00. W przypadku zgłoszonego zakłócenia spokoju na terenie Obiektu lub uciążliwego hałasowania w godzinach ciszy nocnej Administrator ma prawo nałożyć na Klienta karę pieniężną w wysokości 500,00 PLN za każdy przypadek, ma prawo obciążyć Klienta lub jego gości kosztami dojazdu grupy interwencyjnej ochrony doliczając ją do rachunku Klienta, niezależnie od tego, czy zakłócenia dokonał Klient, czy też przebywający z nim Goście. Ponadto Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia najmu ze skutkiem natychmiastowym. W takim przypadku właściciel obiektu nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu, a Klientowi nie przysługuje prawo do odszkodowania.
Do stałego pobytu na terenie upoważnieni są jedynie Goście; przy czym, pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 na terenie dozwolony jest wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Osoby niebędące Gośćmi, a przebywające na terenie na zaproszenie Gości, zobowiązane są do opuszczenia terenu do godziny 22:00, a ich nocowanie bez zgody gospodarza obiektu jest zabronione. Goście, którzy zaprosili takie osoby, ponoszą za nie odpowiedzialność, w tym za przestrzeganie przez te osoby postanowień niniejszego Regulaminu.
W Obiektach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz świec. Ponadto, zabronione jest palenie ognia w miejscach do tego nie przeznaczonych, a w szczególności pozostawianie bez nadzoru otwartego ognia, użytkowania żelazek, kuchenek, klimatyzacji oraz urządzeń grzewczych domków, a także innych urządzeń mogących powodować zagrożenie pożarowe.
Klient po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się zobowiązany jest odebrać Obiekt, tzn. sprawdzić meble, okna, kabiny prysznicowe, stół jadalny itd. Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast bezpośrednio do Administratora lub osoby upoważnionej.
Administrator dopuszcza możliwość stwierdzenia uszkodzeń tzw. ukrytych, ale tylko w elementach niewidocznych. Brak uwag ze strony Klienta co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Klient nie ma zastrzeżeń co do całego lokalu.
Klient odpowiada finansowo za szkody i zniszczenia (w tym wyposażenia i urządzeń technicznych) powstałe na terenie obiektu w czasie jego pobytu i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu lokalu Klient wyraża zgodę na obciążenia go kosztami naprawy lub usunięcia szkody.
O konieczności dokonania napraw w Domku przed przystąpieniem do użytkowania Wynajmujący zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Właściciela obiektu. Wynajmujący nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Właściciela obiektu dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w domku. O konieczności dokonania napraw lub nakładów Wynajmujący zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Właściciela Obiektu lub osobę do tego upoważnioną. Wszelkie ewentualne usterki w domkach oraz inne problemy dotyczące funkcjonowania obiektów wynikłe w trakcie użytkowania, Goście są zobowiązani zgłaszać na bieżąco Właścicielowi lub osobie upoważnionej. Dokonane zniszczenia obciążają Gości określonego domku.
Wynajmujący zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu Domku w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń, sprzętów kuchennych, grilla, wyrzucenia śmieci. W przypadku rażącego nieporządku może zostać pobrana dodatkowa opata w wysokości 250,00 PLN. Zabroniona jest zamiana domków między Gośćmi, przesuwanie lub przenoszenie mebli, zamiana naczyń oraz innego wyposażenia domków.
Administrator nie odpowiada za pozostawione mienie Klienta na terenie Obiektu. Klient dołoży wszelkich starań aby zabezpieczyć należycie swoje mienie.
§ 8 Reklamacje
§ 9 Zwierzęta
Akceptujemy pobyt z małymi i domowymi zwierzętami. Za pobyt pobierana jest jednorazowa opłata w wysokości 20,00 PLN/dobę. Właściciel w pełni odpowiada za swoje zwierzę, w szczególności psy wyprowadza wyłącznie na smyczy na terenie obiektu. W przypadku pobytu ze zwierzętami wymaga się od Klienta dodatkowego zabezpieczenia sofy/kanapy w salonie własnym kocem lub innym materiałem przed ewentualnymi zabrudzeniami, sierścią i uszkodzeniami. W przypadku braku zastosowania się do ww. zasad Administrator może żądać dodatkowej opłaty za rażący nieporządek opisany w § 6.
§ 10 Parkowanie pojazdów
Wyłącznie dla Klientów Obiektu dostępny jest nieodpłatny, monitorowany, niestrzeżony parking dla każdego domku osobno.
Zezwala się Klientom na parkowanie ich samochodów na terenie Obiektu wyłącznie na utwardzonych miejscach do tego wyznaczonych. W szczególności zabrania się poruszania pojazdami po trawnikach i miejscach wykluczonych z ruchu, dojazdów pożarowych, zakazach wjazdu itp.
Goście parkują swoje pojazdy na terenie obiektu bez zawierania dodatkowej umowy przechowywania tych pojazdów oraz pozostawionych w nich rzeczy i pieniędzy, ani innej umowy o podobnym charakterze.
Na terenie Osady Pienińskiej zakazuje się ładowania samochodów elektrycznych – w przypadku nie zastosowania się może zostać naliczona opłata w wysokości 200,00 PLN.
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub uszkodzenia tych pojazdów oraz pozostawionego w nich mienia.
§ 11 Sytuacje wyjątkowe / siły wyższe / awarie
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajnymi środkami, Administrator rezerwuje sobie prawo zaproponowania Klientowi zmiany terminu rezerwacji lub dokonania anulowania rezerwacji (tylko w przypadku, gdy Obiekt nie będzie w stanie dokonać zmiany w terminie rezerwacji). Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Gości lub ich majątku, z powodów niezależnych od Administratora, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone, jeśli inne rozwiązania nie wejdą w życie (zmiana terminu rezerwacji). W przypadku odwołania rezerwacji przez Administratora, z przyczyn zależnych od niego, na maksymalnie 5 dni przed rozpoczęciem okresu najmu Obiektu, Osada Pienińska zobowiązuje się do dokonania zwrotu wpłaconych należności. Osada Pienińska, nie jest zobowiązana do zapłaty jakichkolwiek kar, odszkodowań itp. z tytułu odwołania rezerwacji.
Administrator zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w Domku bez zbędnej zwłoki do 48 godzin w dni robocze, chyba, że charakter usterki wymaga dłuższego czasu jej naprawy. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Osady Pienińskiej (dostawa mediów, w tym TV oraz Internet, awarie sprzętów znajdujących się w Apartamencie), nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub najmu Obiektu i tym samym nie są podstawą do obniżenia lub zwrotu opłaty za najem lub kaucji rezerwacyjnej (zadatku).
§ 12 Postanowienia końcowe
Osada Pienińska
Polityka prywatności
1. Treść polityki prywatności
W niniejszej polityce prywatności znajdą Państwo informacje o zasadach przetwarzania i ochrony danych osobowych, które podmiot będący właścicielem kompleksu „Osada Pienińska” tj.:
Iwona Jankowska - Consulting z siedzibą w 34-450 Krościenku nad Dunajcem, przy ul. Palenickiej 9, NIP: 7352220218, REGON: 122474373,
dalej jako: Firma, pozyskuje przy pomocy witryny internetowej działającej pod adresem: www.osadapieninska.pl (dalej jako: Strona) oraz partnerów zewnętrznych do których witryn internetowych znajdą Państwo odnośniki na Stronie oraz plikach cookies wykorzystywanych przez Stronę.
2. Przepisy regulujące przetwarzanie danych osobowych
Firma przywiązuje szczególną uwagę do ochrony danych osobowych i dlatego dane osobowe przetwarzane przy pomocy Witryny są przetwarzane w sposób zgodny z przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Przetwarzając Państwa dane osobowe realizujemy obowiązki wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako: Rozporządzenie) oraz obowiązujących przepisów prawa krajowego.
3. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Firma jest Administratorem Państwa danych osobowych podawanych przy korzystaniu w ramach funkcjonowania Strony, tj. adresu e-mail, na który będą wysyłane potwierdzenia rezerwacji, informacje związane z pobytem i inne informacje wymagane przez Firmę do zawarcia rezerwacji noclegu lub innych spraw związanych z kontaktem na linii klient – Firma. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych, tj. adresu e-mail, na potrzeby przesyłania rezerwacji jest zgoda, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celu przesyłania potwierdzenia rezerwacji, zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz zgody na przesyłanie ofert w ramach marketingu bezpośredniego jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania potwierdzenia rezerwacji.
Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu wysyłania potwierdzenia i korzystania ze Strony. W ramach korzystania ze Strony mogą być Państwu przedstawiane informacje o produktach lub usługach świadczonych przez Firmę lub podmioty trzecie współpracujące z Firmą. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niektóre dane są niezbędne w celu otrzymywania przez Państwa informacji od Firmy. Odbiorcami danych osobowych, tj. imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu mogą być podmioty świadczące na rzecz Firmy usługi hostingu, systemu rezerwacji, systemu obsługi płatności oraz usługi wsparcia informatycznego i marketingowego w zakresie niezbędnym dla świadczenia każdej z tych usług. Państwa dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody. Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych do innego administratora. Udzielona zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Mają Państwo prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego. Powyższe uprawnienia mogą Państwo zrealizować, zgłaszając je na podany wyżej adres Firmy lub poprzez e-mail na adres: osadapieninska@gmail.com. Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
4. Odnośniki do zewnętrznych stron internetowych oraz wtyczki
Na Witrynie znajdują się odnośniki lub wtyczki do następujących elementów:
Dane osobowe przetwarzane (m.in. przekazywane) za pośrednictwem tych stron internetowych są administrowane przez podmioty trzecie i Firma nie jest ich administratorem. Przetwarzanie Państwa danych osobowych określają przepisy prawa, któremu podlegają administratorzy tych serwisów oraz ich regulacje wewnętrzne (np. polityki prywatności). Przy czym nie oznacza to, że część danych nie zostanie przekazana Firmie np. na podstawie umowy powierzenia danych albo nie zostanie Firmie przekazana do administrowania (np. po dokonaniu rezerwacji na stronie internetowej www.osadapieninska.pl). W takich sytuacjach Firma zrealizuje względem Państwa ciążące na niej obowiązki informacyjne.
5. Pliki cookies
Pliki cookie to pliki tekstowe. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego (czyli urządzenia, przy pomocy którego przeglądają Państwo Stronę). Służą one rozpoznawaniu urządzenia przy ponownym połączeniu z daną witryną. Pliki cookies służą lepszemu ustaleniu indywidualnych potrzeb użytkownika. Nie pozwalają natomiast na ustalenie Państwa tożsamości. Firma nie udostępnia informacji pozyskanych przy użyciu tej technologii podmiotom trzecim.
Witryna wykorzystuje następujące pliki cookies:
Mogą Państwo nie wyrazić zgody na umieszczanie cookies w urządzeniu końcowym, z którego łączą się Państwo ze Stroną. W tym celu prosimy o skorzystanie z opcji wyłączenia pobierania i przechowywania plików cookies w Państwa przeglądarce. Dostawcy popularnych przeglądarek internetowych oferują informacje na temat sposobu wyłączenia pobierania i przechowywania plików cookies. Jednak wyłączenie plików cookies może mieć negatywny wpływ na korzystanie z niektórych funkcjonalności Witryny. Brak zmiany ustawień dotyczących plików cookies przy jednoczesnym dalszym korzystaniu ze Strony oznacza akceptację dla plików cookies stosowanych przez Stronę.
Google Analytics jest narzędziem, które wykorzystujemy do analizy Państwa wizyt na Stronie. Przy pomocy tego narzędzia nie zbieramy danych pozwalających na ustalenie Państwa tożsamości. Aplikacje Google Analytics wykorzystujemy w celu analizy ruchu internetowego na Stronie oraz dostosowania jej do Państwa potrzeb.
6. Potwierdzenia rezerwacji
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłania potwierdzenia rezerwacji, informacji związanych z pobytem oraz innych informacji wymaganych przez Firmę do zawarcia rezerwacji noclegu lub innych spraw związanych z kontaktem na linii Klient – Firma. Administratorem Państwa danych osobowych podawanych przy korzystaniu ze Strony jest podmiot wskazany w punkcie 1.
Podstawą prawną przetwarzania wskazanych wyżej Państwa danych osobowych na potrzeby przesyłania ww. informacji, jest zgoda, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia. Wyrażenie wszystkich powyższych zgód jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania przez Państwa informacji od Firmy. W ramach ww. informacji mogą być Państwu przedstawiane informacje o produktach lub usługach świadczonych przez Firmę lub podmioty współpracujące z Firmą. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym ich podanie jest niezbędne w celu otrzymywania przez Państwa ww. informacji od Firmy.
Mają Państwo prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego. Powyższe uprawnienia mogą Państwo zrealizować, zgłaszając je na podany wyżej adres Firmy lub poprzez e-mail na adres: osadapieninska@gmail.com. Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi.
7. Kwestie nieuregulowane w polityce prywatności oraz okres obowiązywania
Gdyby mieli Państwo wątpliwości lub pytania dotyczące polityki prywatności Firmy lub ochrony Państwa danych osobowych, uprzejmie prosimy o kontakt na adres e-mail: osadapieninska@gmail.com. Niniejsza wersja polityki prywatności obowiązuje od dnia 01.01.2023 r. do czasu jej zmiany przez Firmę.